Sopukan asiakaslaskuissa virheitä – tarkista laskusi tiedot
Osalle Lapin hyvinvointialueen asiakkaista on lähtenyt virheellisiä laskuja. Kun saat laskun, tarkista, että tiedot ovat laskulla oikein.
Lapin hyvinvointialue tiedottaa:
Osa Sodankylän hyvinvointikeskus Sopukan asiakkaista on saanut virheellisiä laskuja alkuvuoden käynneistään. Virheet johtuvat järjestelmän muutoksesta.
Tarkista saamasi laskun tiedot. Jos laskun tiedot eivät vastaa käyttämiäsi palveluja, ota yhteyttä laskulla olevaan yhteystietoon. Älä maksa virheellistä laskua.
Osalle asiakkaista on lähtenyt sama lasku kahdesti. Jos olet saanut kaksi laskua samoista palveluista, mutta tiedot ovat muutoin oikein, maksa vain ensimmäisenä saapunut lasku. Toinen lasku hyvitetään automaattisesti. Mikäli laskulla on myös muita virheitä, älä maksa laskua, vaan ota yhteyttä laskulla olevaan yhteystietoon.
Jos et ole saanut lainkaan laskua kolmen kuukauden kuluessa käyttämästäsi palvelusta, ota yhteyttä asiakasmaksuyksiköön.
Asiakaslaskutuksen viivästymisestä tai virheistä ei aiheudu sinulle viivästysmaksuja tai muita ylimääräisiä kuluja. Mikäli tarvitset laskun saatuasi laskullesi maksusuunnitelmaa, kuten eräpäivän siirtoa, ota yhteyttä laskusta löytyvään yhteystietoon.
Asiakasmaksuyksikön yhteystiedot
puh. 016 860 1063
ita-lappi.laskut@lapha.fi