Takaisin
 22.7.2019

​Sodankylän kunnan chat-palvelussa ohjataan asiakas oikean palvelun piiriin

Sodankylän kunta on ottanut käyttöön chat-palvelun kotisivuillaan www.sodankyla.fi vuonna 2017. Chat-palvelussa kuntalainen voi ottaa yhteyttä neuvonnan asiakaspalvelijaan verkossa reaaliaikaisesti keskustellen. Chat-palvelun käyttö mahdollistaa matalan kynnyksen yhteydenotot kuntaan monikanavaisesti sekä auttaa oikeaan palveluun ohjautumisessa ja helpottaa tiedonsaantia. Chat-palvelun ensisijainen tehtävä onkin ohjata asiakas oikean viranhaltijan tai työntekijän luo. Chat-palvelussa ei voi varata lääkäriaikoja, tai purkaa vuokrasopimuksia, vaan palvelun tarkoitus on auttaa asiakasta löytämään oikea tieto kunnan kotisivuilta, tai ohjaamaan oikean henkilön luo asioimaan.

Chat -palveluun vastaa ensisijaisesti neuvonnan palvelusihteeri neuvontapisteen aukioloaikoina. Kun kuntalainen menee Sodankylän kunnan kotisivuille, chat-ikkuna aukeaa sivun oikeaan alareunaan.  Palveluaikojen ulkopuolella, tai asiakaspalvelijan ollessa varattuna, kuntalainen voi lähettää kysymyksensä chat-palvelun kautta neuvontaan ja siihen vastataan neuvonnan aukioloaikana. Kunnanvirasto on avoinna ma-to 8-16 ja pe 8-14. Kunnanviraston asiantuntijoille kannattaa varata asiointiaika, yhteystiedot voi tarkistaa kunnan kotisivuilta. Neuvonnan asiakaspalvelupisteessä voi esimerkiksi varata kunnanviraston kokoustiloja ja toimittaa kirjaamoon osoitettuja virallisia asiakirjoja. Neuvonnan tehtävänä on ohjata ja neuvoa kuntalaisia kunnan palveluiden käyttämisessä.

 

Kunnanviraston neuvonnan yhteystiedot, ma-to 9-15 ja pe 9-14
Käyntiosoite: Jäämerentie 1
Puhelin / Whatsapp: 0400 289 616
Sähköposti: neuvonta@sodankyla.fi
Chat: www.sodankyla.fi


Päivitetty: 7.11.2018 22:05

Tiedostot

No content found

Linkit

No content found