Takaisin
 5.9.2019
uutiskuva

Mitä sinun mielestäsi meidän tulisi kertoa Sodankylästä muulle Suomelle?

Sodankylässä on aloitettu uusi markkinointikampanja, joka kantaa nimeä Vaihtovuosi Sodankylässä. Projekti perustuu somevaikuttaja Inari Fernándezin keksimään konseptiin, jonka myötä Inari perheineen on muuttanut Helsingistä vuodeksi Sodankylään ja tekee 356 päivän mittaisen vaikuttajamarkkinointiyhteistyön Sodankylän kunnan kanssa. 


Inari hakee nyt projektiinsa mukaan kymmentä sodankyläläistä, jotka haluaisivat esitellä Inarille lempipaikkansa Sodankylässä ja samalla kertoa täällä asumisesta ja elämisestä. Inari videoi kohtaamiset paikallisten kanssa ja esittelee näiden videoiden avulla palasen aitoa Sodankylää muulle maailmalle. Videot julkaistaan suositussa Äidin Puheenvuoro vlogissa, joka on yksi Suomen suurimmista perhelifestylekanavista Youtubessa. Vlogi tavoittaa noin 100 000 yksittäistä katsojaa ja jopa miljoona katsojakertaa kuukaudessa.


Hakulomake on avoinna 5.9.-30.9. Videoille haetaan mukaan mahdollisimman monipuolisia tarinankertojia ja paikkoja. Valitsemme mukaan yhteensä kymmenen mahdollisimman erilaista kiinnostavaa paikkaa ja tarinaa. Voit esitellä myös useita erilaisia kiinnostavia kohteita, mutta esittelethän jokaisen kohteen omalla lomakkeella. Päätös videoille kutsuttavista tehdään syyskuun aikana ja voittajiin ollaan yhteydessä henkilökohtaisesti. Jokainen haastateltava sopii haastatteluajan itsenäisesti Inarin kanssa. 


Hae mukaan videoille tästä!



Päivitetty: 7.11.2018 22:05

Tiedostot

No content found

Linkit

No content found